PracaGrupypl.praca.dyskusjezainteresowania w życiorysie › Re: zainteresowania w życiorysie
    From: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zainteresowania w życiorysie
    Date: Mon, 1 Mar 2004 12:13:23 +0100

    Użytkownik "bowman" <s...@d...ciebie.to> napisał w wiadomości
    news:c1v5b7$oor$1@inews.gazeta.pl...

    > Nawet jeśli szukacie świeżo upieczonego absolwenta ?

    Wtedy bardziej istotne będzie jaką szkołę skończył i co deklaruje że umie
    (na 99% umowa będzie na okres próbny, więc jeśli deklarowane umiejętności
    nie potwierdzą się w praktyce, to się po prostu pożegnamy po tym okresie)

    > To jednak jest dla mnie szansa - teraz tylko muszę szukać haerowców z
    > podobnymi do moich zainteresowaniami ;-)
    Samo nie wqystarczy - reszta też musi być OK. To może pomóc gdy jest kilku
    na podobnym poziomie merytorycznym, bo nawiąże się nić kontaktu. Ale raczej
    nie traktowałbym tego jako pewnąmetodę na zdobycie pracy :)