PracaGrupypl.praca.dyskusje › zagadka... ;-) [długie trochę...]

  • 1. Data: 2006-11-07 19:44:31
    Temat: zagadka... ;-) [długie trochę...]
    Od: "hMMMM" <n...@...sumie.pl>

    Witam.
    Po kolei to będzie tak:
    1. Byłem zatrudniony na umowę o pracę na czas nieokreślony w firmie X, która
    wynajmuje swoich pracowników firmom zewnętrznym (tzw. outsourcing) i
    pracowałem de facto w firmie Y.
    2. Firma Y rozwiązała z firmą X kontrakt pod koniec września, chcąc
    pracowników X'owych tylko do końca października. Ale że byłem na urlopie,
    wypowiedzenie dostałem w październiku, więc jestem na wypowiedzieniu do
    końca listopada.
    3. Firma Y zwolniła mnie ze świadczenia pracy, więc teoretycznie cały
    listopad mam wolny, ale mi zapłacą. Z tym, że szukają dla mnie innej pracy.
    4. W międzyczasie znalazłem pracę w firmie Z i pracuję w niej od powiedzmy
    7. listopada. Kilka dni wcześniej poinformowałem o tym firmę X (bo
    powiedzieli, że oczywiście mogę szukać innej pracy na własną rękę i nie
    widzą przeszkód..)

    I teraz tak.. X nie wie co zrobić.. nie odzywa się do mnie. A mnie ciekawi
    jedno - która firma zapłaci mi składki do ZUS itd? Czy firma X wypłaci mi
    całą pensję za listopad? Czy mogą mi skrócić okres wypowiedzenia?

    dzięki z góry za opinie
    hMMM?

  • 2. Data: 2006-11-07 20:31:45
    Temat: Re: zagadka... ;-) [długie trochę...]
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "hMMMM" <n...@...sumie.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ciekawi
    > jedno - która firma zapłaci mi składki do ZUS itd? Czy firma X wypłaci

    Składki Zus płaci się od wypłaconych wynagrodzeń, w każdej z firm. W tym
    miesiącu co były wypłacone, za ten miesiac masz do zusu odprowadzone.
    Ubezpieczony jesteś od momentu nawiązania stosunku pracy, do momentu
    rozwiązania. W danej chwili możesz miec kilka na raz umów o prace i z
    każdego tytułu będziesz ubezpieczony.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2006-11-07 20:32:18
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 7 Nov 2006 20:44:31 +0100, hMMMM napisał(a):

    > I teraz tak.. X nie wie co zrobić..

    Skoro masz druga prace, to najrozsadniej byloby chyba isc do poprzedniego
    pracodawcy i rozwiazac umowe za porozumieniem stron. Niech Ci wyplaca za te
    dni, ktore minely i tyle.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2006-11-08 14:12:26
    Od: "Kytutr" <k...@g...com>

    hMMMM napisał(a):
> [...]
    > 1. Byłem zatrudniony na umowę o pracę na czas nieokreślony w firmie X, która
    > wynajmuje swoich pracowników firmom zewnętrznym (tzw. outsourcing) i

    Chyba wiem, jakie firmy stoją za X i Y :)

    Pozdrawiam,
    Marek Pałach-Rydzy

  • 5. Data: 2006-11-09 10:23:03
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 8 Nov 2006 06:12:26 -0800, Kytutr <k...@g...com>
    w <1...@k...googlegroups.c
    om> napisał:

    > Chyba wiem, jakie firmy stoją za X i Y :)

    Żadna sztuka, wystarczy obejrzeć nagłówki inicjatora wątku.

    > Marek Pałach-Rydzy

    ja czyli jakub
    Revoke.