PracaGrupypl.praca.dyskusje › za wysokie kwalifikacje

  • 1. Data: 2003-10-21 09:41:16
    Temat: za wysokie kwalifikacje
    Od: "djc" <d...@g...pl>

    Witam

    Byłem dzisiaj na rozmowie i stwierdzono, że mam za wysokie
    kwalifikacje jak na ich wymagania -
    .... ech życie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2003-10-21 10:10:51
    Temat: Re: za wysokie kwalifikacje
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl>

    djc <d...@g...pl> napisał(a):

    > Byłem dzisiaj na rozmowie i stwierdzono, że mam za wysokie
    > kwalifikacje jak na ich wymagania -

    Co za różnica czy masz za wysokie czy za niskie? Nie pasujesz im i już.

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-10-21 10:22:14
    Od: "Marek \"Malin\" Maliszewski" <A...@m...info>

    Ta, jeszcze byś na dyrektora chciał i co wtedy by zrobili ?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-10-21 10:29:18
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl>

    Marek \Malin\ Maliszewski <A...@m...info> napisał(a):

    > Ta, jeszcze byś na dyrektora chciał i co wtedy by zrobili ?

    Odpowiadaj, proszę, pod postem i tnij cytaty, stopki itp. W imieniu
    społeczności usenetu z góry dziękuję.

    pzdr
    konlin

  • 5. Data: 2003-10-21 10:44:29
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "djc" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Byłem dzisiaj na rozmowie i stwierdzono, że mam za wysokie
    > kwalifikacje jak na ich wymagania -
    > .... ech życie.

    Trzeba bylo zabezpieczyc sie przed tym nic nierobstwem w czasach
    studenckich:P
    A tak powaznie - trzeba bylo tak spreparowac CV i opowiesci o doswiadczeniu
    zeby trafic w sam srodek - tak przy obecnej sytuacji gdzie wszyscy szukaja
    tanich wyrobnikow - jest najlepiej - ale moze nie mam racji?
    pozdr
    /p

  • 6. Data: 2003-10-21 10:49:01
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

> [...]
    > Witam
    >
    > Byłem dzisiaj na rozmowie i stwierdzono, że mam za wysokie

    Nieraz ta bajke tez slyszalem.
    Elegancki sposób stwierdzenia "spadaj facet".

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Najlepsze kredyty w banku Milerrium - na ziobro procent

  • 7. Data: 2003-10-21 10:56:34
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Oczywiscie, ze nie masz. Jedni szukja tanich, a inni z najwyzszej polki.
    Wszystko zalezy od firmy i od stanowiska, ktore ma byc obsadzone

  • 8. Data: 2003-10-21 11:45:17
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie, ze nie masz. Jedni szukja tanich, a inni z najwyzszej polki.
    > Wszystko zalezy od firmy i od stanowiska, ktore ma byc obsadzone

    Cos w tym jest, ale zauwazylem, ze wypisywanie w CV wszystkiego co sie robi
    nie przynosi oczekiwanych efektow - w pewnym momencie pracodawca zaczyna
    watpic w twoja prawdomownosc (m.in. po to zaczalem trzaskac certyfikaty), i
    lepiej jest skracac zeby wbic sie w jego oczekiwania. Z drugiej strony,
    wtedy nie kwikniesz sumki jaka bys chcial, no bo umiesz akurat tyle ile on
    chce i nie wiecej, jak sie okaze ze jednak umiesz to jestes overqualified
    (tak sie pisze?) itp...Ciezko to jakos wyposrodkowac.
    pozdr
    /p

  • 9. Data: 2003-10-21 21:42:44
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Ale czemu tu sie dziwic? Wyobraz sobie sytuacja, ze poszukujemy Dyrektora
    Handlowego. Zglasza sie dwoch kandydatow. Jeden rewelacja, ideal, z wizja,
    potencjalem i inicjatywa, nie wspominajac juz o ciekawym doswiadczeniu i
    wyksztalceniu. Drugi jest taki sobie, ot juz pracowal, nawet tym zajmowal,
    przeszedl tez kiedys jakies szkolenie czy dwa, przy tym wydaje sie w miare
    bystry i elokwentny.

    Tymczasem firma jest co najwyzej srednia. Dzala w dwoch wojewodztwach i nic
    wiecej nie zamierza robic. Prezes zarzadu skonczyl liceum i na tym
    poprzestal (czasem jeszcze sie zdarza). Dyrektor handlowy ma za zadanie
    koordynowac prace trzech handlowcow i... wspolpracowac z drukarnia
    produkujaca ulotki z oferta tejze "preznie dzialajacej firmy".

    Czy dobrze mysle ze jednak faktycznie pierwszy kandydat ma zbyt wysokie
    kwalifikacje??
    Czy dobrze by wam sie pracowalo w takiej firmie czy jednak po miesiacu
    (ewentualnie po trzech) stwierdzilibyscie ze wdepneliscie w wielkie g.... i
    zaczelibyscie szukac nowej pracy?

    Mnie sie wydaje ze jednak czasem dobrze jest uslyszec ze sie mawysokie
    kwalifikacje i oszczedzic sobie rozczarowan i szybkiego nownego szukania
    pracy...

  • 10. Data: 2003-10-22 05:51:49
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

> [...]
    > Witam
    >
    > Byłem dzisiaj na rozmowie i stwierdzono, że mam za wysokie

    Przecież to normalne że nie zatrudniłbym na stanowisko składacza komputerów
    gościa z 5-letnim doświadczeniem w programowaniu itp. bo popracowałby u mnie
    krótko tzn. do momentu znalezienia lepszej pracy.
    Ale mogę zatrudnić studenta lub kogoś kto zna się na kompach bez studiów.

    chyba logiczne.
    czemu większość postów jest typu: ONI są pojebani.
    Oni tzn pracodawcy.
    Może w końcu spróbujcie zostać pracodawcami?

    Siema