PracaGrupypl.praca.dyskusjeza 1000 zł ?? › Re: za 1000 zł ??
    From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: za 1000 zł ??
    Date: Wed, 27 Oct 2004 18:11:18 +0200

    Użytkownik "Michał Ścioch" <mscioch@nospam_6ka.pl> napisał w wiadomości
    news:cloacb$t78$1@mamut.aster.pl...

    > Moze mnie ktos oswiecic czy naprawde istnieje jeszcze cos takiego jak
    > "informatyk z wyzszym wyksztalceniem"? Co to za zawod "informatyk",
    > slyszalem ze to tylko w Polsce ludzie taki wynalazek wymyslili.
    > Moze to przez to ze dzieciaki w szkolach maja przedmiot "Informatyka" ...

    Kolega z poczatku watku nie podal zadnych informacji o czasie pracy (1000 za
    dzielo, ktore zabiera tydzien czasu, to co innego, niz gdy do jego wykonania
    trzeba miesiaca) i rodzaju dziela (za napisanie programu do obslugi jakiejs
    procedury w firmie sa inne stawki niz za wykonanie www). Takie postawienie
    sprawy naprawde uniemozliwia ocene stawki.

    Przedpiscca ma racje, ze "informatyk" to u nas ktokolwiek, kto robi cos przy
    komputerach. Jak mi sie ktos tak przedstawia, to nie wiem, czy to koder,
    projektant softu, admin, serwisant, webmaster czy ktos inny. "Przy
    komputerach" mozna robic tyle roznych rzeczy wymagajacych roznych
    kwalifikacji, ze uzywanie jednego zbiorczego slowa jest nieporozumieniem.
    Jakos nie spotykam ludzi po studiach ekonomicznych, ktorzy by sie okreslali
    mianem "ekonomista" - jest oczywiste, ze sie podaje od razu specjalizacje.

    I.