PracaGrupypl.praca.dyskusjez cyklu CV po angielsku › Re: z cyklu CV po angielsku
    From: "gslabs" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: z cyklu CV po angielsku
    Date: Tue, 25 Apr 2006 02:35:04 +0100

    "D A O L E R" <d...@s...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:e2jfqk$bc8$1@news.onet.pl...
    > Konstruktywna krytyka jak również wskazówki na co zwracać uwagę przy
    > szukaniu pracy w UK czy Irlandii (praca jako RF Designer) są mile widziane
    > :)

    A pamietam to CV.
    1) Zdecydowales sie jednak zostawic tez wstep z "werblami" i zapowiedzia
    kto zacz (up-and-coming)? Uwazam, ze to dziwne (niepotrzebne).
    2) Years of experience - jednak dalej wolisz wyszczegolnic, ze TYLKO 3? Dla
    niektorych potencjalnych
    pracodawcow to malo - nie podawaj im tego na racy i daj im sie "zgubic w
    datach".
    3) University - a nie Univ. - to wazny wyraz i warto go uscislic.

    A co do szukania pracy - w Twoim przypadku polecam zdalnie - email +
    telefon, a potem ewentualny
    wyjazd na rozmowy.

    Pozdrawiam
    gslabs