PracaGrupypl.praca.dyskusjewysokosc plac/wydajnosc › Re: wysokosc plac/wydajnosc
    From: "MC" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wysokosc plac/wydajnosc
    Date: Sun, 13 Aug 2006 10:43:10 +0200
    Sender: rosolzmakaro@uzytkownicy_idg

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości
    news:eblss1$pja$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie rozumiem, do dzis nie rozumiem. A znam jeszcze sporo podobnych
    > historii od znajomych.

    Według Ciebie się na rynku pracy nie znam, ale być może będę w stanie
    wytłumaczyć Ci to, czego jako osoba znająca sie - nie rozumiesz. Dla mnie to
    są ewidentne skutki błędów w procesie rekrutacji. Widać zatrudniano
    umiejących pisać CV i listy motywacyjne, ewentualnie znających języki, a
    zapomniano o sprawdzeniu umiejętności podejmowania decyzji. Za czasów komuny
    też występował taki brak.charakterystyczny (mocno upraszczając) dla
    stanowisk będących w tzw. nomenklaturze. Przyczyny tylko pozornie sa różne,
    a skutek ten sam.
    Myślę sobie, że inercyjny sposób zarządzania ("prowizorki żyją najdłużej")
    jest skutkiem braku pewności siebie osób decyzyjnych.