PracaGrupypl.praca.dyskusjewyrejestrowanie z UP / samodzielne ubezpieczenie w NFZ ? › Re: wyrejestrowanie z UP / samodzielne ubezpieczenie w NFZ ?
  • Data: 2005-09-17 12:41:39
    Temat: Re: wyrejestrowanie z UP / samodzielne ubezpieczenie w NFZ ?
    Od: "FRANCO" <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba zwrócić się o wydanie, tak samo jak za każdym razem ilekroć
    > wyjeżdza
    > się do innego kraju.

    aha, czyli jak mam pierwszy termin zgloszenia w UP w poniedzialek, i wtedy
    tez chce sie wyrejestrowac, to poprosze o taki dokument i mi go od reki
    dadza?
    kwesia rowniez w tym, ze Urzad moze pytac po co mi taki dokument i dlaczego
    sie wyrejestrowuje - przewaznie ten, kto sie wyrejestrowuje, to znalazl
    prace.

    a ja tymczasem pracy "nie znalazlem" tylko "przestalem jej szukac" i chce
    sie ubezpieczyc samodzielnie w NFZ... i zastanawiam sie, jak to
    wytlumaczyc, zeby dziwnie nie patrzyli :)