PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie umowy o prace ze skutkiem natychmiastowym › Re: wypowiedzenie umowy o prace ze skutkiem natychmiastowym
  • Data: 2005-03-24 18:53:11
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o prace ze skutkiem natychmiastowym
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:d1uvae$483$1@news.dialog.net.pl...

    > Szomiz, miszczu* - uporczywie ponawiam pytanie... ;)
    > (wiesz, do czego zmierzam, no nie?)

    Nie wiem do czego zmierzasz. Chyba nie do tego, ze lepsza pozycje na rynku
    ma osoba z wypowiedzieniem z tytulu liklidacji/upadlosci, wygasniecia, badz
    wypowiedzenia przez pracownika od osoby z art. 55.1.1?

    Majac dwie osoby ktorym konczy sie okres probny i do podjecia decyzje ktorej
    zaproponowac nastepna umowe (lepsze warunki w umowie) kogo bys wybral?
    Zadnego wplywu nie miala by swiadomosc, ze moze ktos naciagnal powod, ze
    moze byl zbyt zdesperowany/pazerny/naiwny/glupi zeby nie wymiec podczas
    okresu probnego, ze moze na sile znalazl pretekst jak na horyzoncie znalazlo
    sie cos lepszego (a nikomu nie chialo sie z gnojem uzerac)?

    Poza tym dyskutujemy w watku o bzdurnej przyczynie ktorej wykorzystanie
    moze sporo kosztowac osobe, ktora ja wykorzysta (naprawienie szkody na
    zasadach ogolnych). Ciezkie naruszenie praw pracowniczych poprzez swiadome
    opoznienie wyplaty o jeden (slownie: jeden) dzien. Kurde, jezeli robi to
    konsekwentnie co miesiac, to o mobbing go pozwac.

    A jezeli byla awaria w KIR'ze i rozliczenia zeszly ostatnia a nie
    przedostatnia sesja?

    sz.