PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie umowy o prace ze skutkiem natychmiastowym › Re: wypowiedzenie umowy o prace ze skutkiem natychmiastowym
    From: "Wielki Kot" <w...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy o prace ze skutkiem natychmiastowym
    Date: Thu, 24 Mar 2005 03:59:02 +0100

    Użytkownik "Pawel" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d1t834$e3i$1@news.onet.pl...
    > ... z powodu nieterminowego wyplacenia wynagrodzenia:
    >
    > Za luty wynagrodzenie z tytulu umowy o prace otrzymalem 11.03, a powinno
    > wplynac na konto do 10.03. Czyli moge z tego rodzaju wypowiedzenia
    > skorzystac, tylko do kiedy? Do konca marca, czy do 10.04? A jesli do
    10.04,
    > to czy jesli wypowiedzenie zloze 01.04, to nalezec mi sie bedzie
    > wynagrodzenie za kwiecen i maj?
    >
    > PK

    Szczerze wątpie a właściwie jestem prawie pewnien, że z tego powodu nie
    mozesz wypowiedzieć zakładowiprasy umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy
    zakładu pracy, w końcu było to tylko spóźniwniw jednodniowe, i jest to
    coprawda niezgosne z kodeksem pracy, ale nie daje ci prawa do składania
    wypowiedzenia od raazu

    pzdr

    Kot

    --