PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy o prace

  • 1. Data: 2003-03-01 09:01:37
    Temat: wypowiedzenie umowy o prace
    Od: "Darek" <m...@a...waw.pl>

    witam jestem tu nowy i prosze o porade. do 1 07 2002 bylem zatrudniony w
    firmie pphu spolka jawna na umowie bezterminowej /okolo 6 lat / po czym
    zwoniono mnie z stanowiska magazynier a przyjeto na stanowisko handlowca
    juz skolei na umowe na czas okreslony /od 07.2002do01.2003 nastepnie
    przedluzono/od 02.2003do01.2004/ poczym dostalem w dniu 28.02.2003
    wypowiedzenie umowy z zachowaniem 2 tyg okresu wypowiedzienia zakonczenie
    pracy nastapi 15 marca 2003 czy - na wypowiedzeniu nie ma nic wiecej poza
    tym co napisalem czy to wedle przepisow jest zgodne i co moge dalej
    uczynic , od kiedy moge sie zarejestrowac w urzedzie pracy i czy
    przysluguje zasilek nadmieniam ze nie ma w moim przypadku zaniedban czy
    powodow wynikajacych z mojej winy

  • 2. Data: 2003-03-01 09:58:27
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o prace
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 1 Mar 2003 10:01:37 +0100, "Darek"
    <m...@a...waw.pl> zakodował:

    >zwoniono mnie z stanowiska magazynier

    W jaki sposób? Dostałeś wypowiedzenie?

> [...]
    >uczynic , od kiedy moge sie zarejestrowac w urzedzie pracy i czy
    >przysluguje zasilek nadmieniam ze nie ma w moim przypadku zaniedban czy

    Czy w umowie masz klauzulę, o możliwości jej wypowiedzenia? Jeżeli
    nie, to wypowiedzenie jest nieważne i odwołaj się do sądu pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-03-01 13:58:47
    Od: "Darek" <m...@a...waw.pl>

    > Pięknego dnia Sat, 1 Mar 2003 10:01:37 +0100, "Darek"
    > <m...@a...waw.pl> zakodował:

    > W jaki sposób? Dostałeś wypowiedzenie?
    >
    >na zasadzie zwolnien grupowych a nastepnie przyjety po okresie 1 miesiaca
    przerwy na etat handlowca z umowa terminowa

    > Czy w umowie masz klauzulę, o możliwości jej wypowiedzenia?
    tak jest klauzula z wypowiedzeniem 2 tyg
    dziekuje za pomoc
    prosba o podanie czy przysluguje zasilek i kiedy i jak to zalatwiac jakie
    dokumenty a mozse jest strona dotyczaca tematu?