PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie umowy na czas określony › Re: wypowiedzenie umowy na czas określony
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy na czas określony
    Date: Mon, 09 May 2005 01:06:26 +0200

    Pięknego dnia Sat, 7 May 2005 14:09:27 +0200, "Marek"
    <m...@i...pl> zakodował:

    >1. Czy można zwolnić tak sobie każdego pracownika i na jego miejsce przyjąć
    >drugiego?

    Jeżeli to jest zgodne z prawem to tak. Postaw się w miejscu pracodawcy
    (np. zatrudnij nianię do dziecka - czy zatrudniłbyś ją, gdybyś nie
    mógł rozwiązać umowy po tygodniu jej nieobecności??).

    >2. Czy to wypowiedzenie jest zgodne z KP?

    Wygląda na to, że tak - przy umowie na czas określony nie trzeba
    uzasadniać wypowiedzenia. Ale dla 100% pewności musiałbyś podać całą
    treść umowy o pracę oraz całą treść wypowiedzenia.

    >3. Jak odzyskać stracony czas - odszkodowanie, na co się powołać?

    Stracony na co? Odszkodowa nie za co?

    >4. Z tego co wiem to nie pierwsza osoba tak potraktowana, czy można jakoś
    >taką praktykę firmy ukrucić?

    Jaką praktykę? Chcesz zabronić firmie wypowiadania umowy?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded