PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie in blanco - jak to rozgryzc :-) › Re: wypowiedzenie in blanco - jak to rozgryzc :-)
  • Data: 2004-02-02 18:18:13
    Temat: Re: wypowiedzenie in blanco - jak to rozgryzc :-)
    Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Siarkiewicz" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bvm2rr$9s$1@inews.gazeta.pl...
    > Złóż oświadczenie, iż wówczas działałaś pod wpływem błędu i cofasz tamto
    > oświadczenie woli zgodnie z przepisem art. 83 kc. Takie oświadczenie
    musisz
    > złożyc na piśmie i dostarczyć (za potwierdzeniem odbioru - można pocztą)
    > swojemu pracodawcy.

    no jest to jakies wyjscie...dziekuje za podpowiedz..
    z tym, ze jest to umowa dzentelmenska..i tak to i ja rowniez traktuje.
    jestem w stanie poniesc ryzyko przez dwa lata ale boje sie , ze to zostanie
    na cale wieki - stad chec zawarcia tej malej klauzuli, ze waznosc tego
    papieru mija po 2 latach...
    tylko czy to wyjdzie?
    --
    Pozdrawiam - T0SIA