PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie a praca › Re: wypowiedzenie a praca
  • Data: 2003-05-29 08:56:10
    Temat: Re: wypowiedzenie a praca
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > opcja pierwsza. jestem na wypowiedzeniu i jestem zwolniony ze
    > swiadczenia pracy. jaka umowa jest w tym momencie dla mnie
    > najkorzystniejsza? slyszalem, ze nie moge byc zatrudniony na zasadzie
    > umowy zlecenie, bo przepada mi wyplata swiadczen z wypowiedzenia.
    > --
    > Pozdrawiam
    > j...@i...pl
    > gg - 5333369

    Możesz być zatrudniony i u 20 pracodawców i na dodatek wykonywać zlecenia,
    dzieła i prowadzić agencję i w ogóle robić tyle ile tylko dasz radę.
    Ograniczenia to na przykład czas (doba ma 24 h) i ewentualny zakaz konkurencji.
    A koro zwolnili Cie z obvowiązku swiadczenia pracy to argument czasu odpada.
    Zostaje zakaz konkurencji. A o jakich "świadczeniach z wypowiedzenia" mówisz?
    Kasa ? Jak to przepada ? Jesteś pracownikiem to dostajesz wynagrodzenie i tyle.

    Paweł