PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie › Re: wypowiedzenie
    From: "Łucja" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie
    Date: Tue, 14 May 2002 09:52:39 +0200

    No tak moja była na 9 miesięcy więc mogli mi ją wypowiedzieć, tylko co z tym
    uzasadnieniem wypowiedzenia? Pozwolę sobie zadać jeszcze jedno pytanie; Na
    świadectwie pracy jest punkt: Stosunek pracy ustał w wyniku: i tam mi
    napisali: rozwiązania umowy o pracę za wypowiedzeniem przez zakład pracy -
    art.30 pkt2 Kodeksu Pracy.
    W związku z tym moje pytanie, jak patrzą pracodawcy na świadectwo pracy, w
    którym jest notka o wypowedzeniu umowy przez zakład pracy i tylko tyle