PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenie w ogloszeniu o prace › Re: wynagrodzenie w ogloszeniu o prace
    From: "Areczny " <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wynagrodzenie w ogloszeniu o prace
    Date: Fri, 14 Jul 2006 15:40:51 +0000 (UTC)

    Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> napisał(a):

    > W aktualnych wypowiedziach na grupie zauważam pewne poglądy na kwestie
    > wynagrodzenia, jak np.:
    >
    > - powodem małego odzewu na ogłoszenie jest fakt nie podania przez
    > pracodawcę wysokosci wynagrodzenia, więc kandydaci nie aplikują w ciemno,
    > - każde ogłoszenie powinno podawać wysokość wynagrodzenia,
    > - nie podawanie przez pracodawcę wysokości wynagrodzenia w ogłoszeniu
    > znaczy, iż nie jest ono zbyt wysokie.
    >
    > Z owymi poglądami nie polemizuję. Każdy w końcu ma prawo do własnych.
    > Zastanawia mnie natomiast co innego - czy to oznacza, iż jedynym
> [...]
    Witam.
    Czytam grupę od dość dawna z racji poszukiwania pracy, ale nigdy nie pisałem
    bo i nie było o czym, aż trafił się ciekawy temat.
    Staram się podchodzić do sprawy wynagrodzenia na bardzo dużym luzie.
    Ale gdybyś zobaczył minę rekruterów na rozmowie kwalifikacyjnej, kiedy po
    pytaniu o oczekiwane zarobki usiłuję wytłumaczyć im, że ma to dla mnie co
    najmniej trzeciorzędne znaczenie, a znacznie bardziej chciałbym się dowiedzieć
    jaką ścieżkę rozwoju proponuje firma na stanowisku, na które aplikuję.
    Najciekawsze w tym wszystkim jest, że zazwyczaj ani ja ani on nie dowiadujemy
    się tego czego chcieliśmy i najczęściej takie spotkanie nie ma dalszego ciągu.
    Ale ja być może nie jestem reprezentatywny, najpierw poukładałem sobie życie
    kosztem wielu wyrzeczeń i pracy nierzadko za marne grosze, a teraz mam warunki
    do szukania pracy, w której będę mógł się rozwijać a nie tylko dorabiać.
    areczny