PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyliczanie netto

  • 1. Data: 2002-12-12 08:10:04
    Temat: wyliczanie netto
    Od: m...@p...onet.pl

    Czy wie ktos jak ile procentowo trzeba odliczyc z brutto na zus podatki i
    wszystko co tam trzeba

    jaki jest wzor?

    MRD

  • 2. Data: 2002-12-12 08:23:32
    Temat: Re: wyliczanie netto
    Od: m...@p...onet.pl

    > W telegraficznym skrocie cos ok 68 % dostajesz na reke (oczywiscie w
    > najnizszym przedziale PDOP)

    no a w 2 przedziale?
    Powiedzmy kontrakt 10 000
    ile z tego place na zus, ubezpieczenie i podatki?

    musi byc jakis wzor...

  • 3. Data: 2002-12-12 08:25:50
    Od: "PafSOn!" <P...@w...pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > wszystko co tam trzeba
    >
    > jaki jest wzor?

    W telegraficznym skrocie cos ok 68 % dostajesz na reke (oczywiscie w

    Pawel

  • 4. Data: 2002-12-12 08:54:10
    Od: "PafSOn!" <P...@w...pl>

    > musi byc jakis wzor...

    Przy 30 % PDOP
    Netto to ok 58 % brutto

    Z jednego wzoru nie sadze aby ktokolwiek korzystal
    ja u siebie mam arkusze do wyliczania plac

    Do czego ci potrzebne super dokladne informacje ?

    Pawel

  • 5. Data: 2002-12-12 08:59:25
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:

    > Czy wie ktos jak ile procentowo trzeba odliczyc z brutto
    > na zus podatki i
    > wszystko co tam trzeba
    >
    > jaki jest wzor?
    >
    > MRD

    brutto ( zalezy od czego.. ale jesli chodzi o place ze
    stosunku pracy t) - koszty ( 96,26 lub 120,33) - (to co
    zostanie *19% - ulga 43,18)

    pozdrawiam
    magge

  • 6. Data: 2002-12-12 09:12:53
    Od: m...@p...onet.pl

    > Z jednego wzoru nie sadze aby ktokolwiek korzystal
    > ja u siebie mam arkusze do wyliczania plac
    >
    > Do czego ci potrzebne super dokladne informacje ?

    Rozpoczynam DG i chce wiedzec ile zarobie przy podpisaniu kontraktu powiedzmy na
    10000 (bedziej prosciej liczyc)

    sam bede polacal zus, ubezp.spol, zaliczke na podatek

  • 7. Data: 2002-12-12 09:51:01
    Od: "PafSOn!" <P...@w...pl>

    > brutto ( zalezy od czego.. ale jesli chodzi o place ze
    > stosunku pracy t) - koszty ( 96,26 lub 120,33) - (to co
    > zostanie *19% - ulga 43,18)

    masz na mysli "stare brutto" ?

    Bo po reformie ubezpieczen spolecznych od brutto trzeba jeszcze odjac ZUS i
    tu zaczynaja sie schody (normalnie 9,76 +6,5 + 2,45 % z brutto
    ale mozliwe ze juz nie ma obowiazku odprowadzania do ZUS - wtedy tylko 2,45
    % i z tego dopiero odejmujemy o co napisalas )

    Pozdrawiam

    PafSOn!

  • 8. Data: 2002-12-12 11:33:05
    Od: jd <j...@U...o2.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Czy wie ktos jak ile procentowo trzeba odliczyc z brutto na zus podatki i
    > wszystko co tam trzeba
    >
    > jaki jest wzor?

    Na stronie: http://www.infostaff.com.pl/www/dodatki-kalkulator.p
    hp jest
    stosowny kalkulator (rowniez w formie arkusza Excel)

    jd

  • 9. Data: 2002-12-12 12:58:56
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik PafSOn! napisał:

> [...]
    > ale mozliwe ze juz nie ma obowiazku odprowadzania do ZUS -
    > wtedy tylko 2,45
    > % i z tego dopiero odejmujemy o co napisalas )

    Sorka, zgubilam te 18.71% na zus, a co do obowiazku to
    zalezy z jakiego tytulu jest to wynagrodzenie...

  • 10. Data: 2002-12-12 14:26:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > no a w 2 przedziale?
    > Powiedzmy kontrakt 10 000
    > ile z tego place na zus, ubezpieczenie i podatki?

    Mniej więcej połowę zapłacisz.

    > musi byc jakis wzor...

    Jest, ale prościej jest szacować w ten sposób.
    --