PracaGrupypl.praca.dyskusjewyłączne a nie wyłączne przejście praw autorskich › Re: wyłączne a nie wyłączne przejście praw autorskich
  • Data: 2005-08-02 17:33:13
    Temat: Re: wyłączne a nie wyłączne przejście praw autorskich
    Od: Dorvin <d...@t...notspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub napisał(a):
    > Zastanawia mnie pewna kwestja prawna i bardzo był bym wdzięczny jeśłi ktoś
    > by mi udzielił odpowiedzi.
    Na przyszłość NTG :)

    > Czy w umowie o dzieło sformułowanie "...na Zamawiąjącego przechodzą prawa
    > autorskie majątkowe na następujących polach ekslatacji..." oznacza przejście
    > wyłącznych praw autorskich
    Nie. Część z nich (na przykład prawa autorskie osobiste) pozostają. Przy
    takim sformułowaniu przeniesione zostają jedynie prawa autorskie majątkowe.

    > (że Zamawiający uzyskuje wyłączność eksplatacji praw)?
    Tak, chyba że w umowie postanowiono inaczej. Określa to artykuł 64
    Ustawy z dn 3 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.
    U. 1994 Nr 24 poz.83 z późn. zm.).

    > Z góry dziękuje.
    Proszę

    Jarek