PracaGrupypl.praca.dyskusjewybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron" › Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Date: Sun, 25 Jul 2010 16:07:17 +0200

    Gemellus Logicus pisze:
    > Instytucja państwowa, niespodziewanie przyszła do mnie kadrowa i bez
    > świadków wręczyła mi do podpisania rozwiązanie umowy o pracę za
    > porozumieniem stron.

    To ja się podepnę :-)
    Mam taki sam wybór tylko z tą różnicą że to ja chcę odejść do lepszej
    roboty.
    Na mój rozum też powinienem olać "porozumienie stron"
    Miesięczny czas wypowiedzenia mi odpowiada.
    Podejrzewam że obecny pracodawca będzie chciał mnie zatrzymać (niestety
    podwyżka już nic nie da) Jak go znam w drugim kroku będzie chciał żebym
    znalazł mu następcę (rekrutacja) przyuczył go do pracy i przekazał
    maksymalną ilość wiedzy.
    Na co mogę-muszę się zgodzić a na co w żadnym wypadku?
    Przyuczyć do stanowiska oczywiście ale jest mnóstwo wiedzy którą
    zdobywałem sam albo w innych firmach.
    Może jeszcze są jakieś nie znane mi haczyki przy takim odchodzeniu z pracy?

    PS. Operator DTP (trochę grafik) w drukarni.