PracaGrupypl.praca.dyskusje"wtyczka"/"kabel" w firmie › Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
  • Data: 2003-03-12 21:46:18
    Temat: Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy, obijacie się w pracy, albo oszukujecie szefa, a ta osoba go o tym
    > informuje?
    > Czy też może ta osoba wymyśla niestworzone historie?
    >
    > W pierwszym przypadku należy się jej premia, a wam kuroniówka, w drugim
    > przypadku trzeba ją zwyczajnie opierdzielić, a następnie powiedzieć o tym
    > szefowi, zanim ona mu się poskarży.

    w moich poprzednich komentarzach dopuscilem tylko ten drugi przypadek a to
    ze wzgledu na pewne doswiadzczenie w tej kwestii.
    sytuacja znacznie mniej upierdliwa ale tez nie nadawala sie do pozostawienia
    samej sobie wiec zrobilismy z kolega dokladnie patent z prozba o rozmowe u
    szefa; wyluszczylismy problem z nowym kierownikiem (niby nie iwedzac ze to
    jego jakis czlowiek) a on przeniosl pracownika na nizsze stanowisko zeby nie
    byl upierdliwy. sama funkcja sprawozdawcy nam nie przeszkadzala bo tez i
    nikt sie specjalnie nie opierdzielal w pracy. chodzilo wylacznie o to zeby
    nie dezorganizowal i nie robil niepotrzebnego zamieszania swoja osoba.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy