PracaGrupypl.praca.dyskusjewspolodpowiedzialnosc majatkowa w miejscu pracy i kradziez c.d. › Re: wspolodpowiedzialnosc majatkowa w miejscu pracy i kradziez c.d.
  • Data: 2002-07-23 10:48:26
    Temat: Re: wspolodpowiedzialnosc majatkowa w miejscu pracy i kradziez c.d.
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]
    > No wlasnie ! Jak rozumiec zapis "warunki umozliwiajace zabezpieczenie
    > powierzonego mienia". Czy jest gdzies zapisane, ze ma to byc np. kasa
    > pancerna, czy tez moze jakas skarpeta ? Jak powinna byc przechowywana
    > gotowka, zeby byla bezpieczna ? Jesli nie jest to precyzyjnie gdzies
    > stwierdzone to osobiscie uwazam, ze gotowka u nas jest zabezpieczona
    > kiepsko i uchylam sie od odpowiedzialnosci :)

    Kilka lat temu interesowałem się tematem zabezpieczenia gotówki
    przechowywanej i przewożonej. Pamietam, że znalazłem bodajże w prawie
    bankowym szczegółowe przepisy podające zabezpieczenia w zależności od kwoty.
    O ile pamiętam najprostszym była metalowa kaseta z zamkiem (przymocowana
    trwaled\ do biurka?) Spróbuj poszukać w którymś z serwisów prawnych może na
    początek http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase Może ktoś z Toich
    znajomych pracuje w banku?

    --
    Darek