PracaGrupypl.praca.dyskusjewok permission › Re: work permission
    From: " " <p...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: work permission
    Date: Sat, 13 Jul 2002 17:31:15 +0000 (UTC)

    wiola <w...@w...pl> napisał(a):

    > najważniejsze zebys miał kase do pokazania

    ciekawy jestem jak ma sie sprawa z kartami kredytowymi - czy wystarczy ze
    posiadam 2 Visa Electron i 1 e-card do zakupow w necie czy wymagaja wyciagow
    z konta

    i wiedział gdzie zamierzasz spać,

    wlasnie szukam w necie jakiejs taniej klity

    > zrób sobie rezerwcje z polski, powiedz że jesteś studentem, możesz sie
    > zatrzymać w youth hostelu tam jest najtaniej, około 15 funtów za noc,
    > naprawde nic tańszego nie znajdziesx.

    niestety znalazlem tylko hostele z cenami ok. 24 funta/dobe . wlasciwie
    chodzi mi tylko o nocleg - moze dysponujesz jeszcze namiarem na ten tani
    hostel?

    > Musisz byc też pewny sibie i sie ich
    > nie bać. A tak poza tym wszystko moim zdaniem zależy od szczęścia na którego
    > oficera trafisz, jedeni są w porządku inni .........szkoda słów.
    > tak więc życzę szczęścia i powoodzenia.
    > pozdrawiam wiola

    nie dziekuje :)

    > p.s czasami sie pytaja jak jedziesz jako turysta jakie miejsca chcesz
    > zwiedzić, warto to wiedziec, powiedz na przyklad że interesujesz się
    > malarstwem i marzysz abu zobaczyć ich muzea i wystawy;)

    Malarstwo to troche sliski temat (przynajmnniej w moim przypadku :) .
    Fascynuje sie rockowymi grupami angielskimi z lat 60 i 70 wiec mysle ze
    raczej w tym temacie bylbym mocniejszy . Wiec zastanawiam sie nad czyms
    takim : 'jade do londynu poniewaz chcialem zobaczyc miejsca wazne dla rozwoju
    rock'n'roll`a i tu wymienie np.Abbey Road /The Beatles/ czy Royal Albert
    Hall /Genesis , Deep Purple/ i.in.. Mysle ze taka orginalnosc bedzie bardziej
    przekonujaca niz np. gadka o Big Benie ;) A jak Wam sie wydaje?

    pozdrawiam,
    pxoz