PracaGrupypl.praca.dyskusjewojsko dla informatyka? › Re: wojsko dla informatyka?
  • Data: 2005-11-14 06:58:47
    Temat: Re: wojsko dla informatyka?
    Od: "Siwy" <s...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,

    Bry

    > kończę właśnie studia informatyczne. Czy wojsko ma dla mnie cos ciekawego?
    > Chodzi mi o to, ze chciałbym ewentualnie iść do woja, ale nie jako jakiś
    > tam "piechur",

    Na początek jak nie dostaniesz na unitarce w d... to będzie z Ciebie piz...
    a nie wojskowy. To Ci mówię, bo jak sam byłem to miałem jednego dowódcę po
    studiach cywilnych (AWF). Och jaki on był mądry, wszystko wiedział, jakie
    miał kocie ruchy, a prawda była taka, że nienawidzili go nawet porucznikowie
    po zmech'u, no i koleś miał ksywę "Cipka".

    tylko do sekcji zgodnej z moim zawodem. Czy
    > ktoś sie orientuje czy jest zapotrzebowanie na ludzi po cywilnych
    > uczelniach i gdzie znajdę dalsze informacje na ten temat?

    Nie wiem, może i jest, ale jak wspomniałem wyżej...

    ...no bo jakie to jest wku.... jak na stołku siądzie pedałek po studiach a
    tak naprawdę, nie ma pojęcia o problemach "tych niższych", tosz nawet
    musztry nigdy nie miał, komendy wydać nei potrafi..... echh..

    Zdravim!