PracaGrupypl.praca.dyskusjewłasna działalność gospodarcza › Re: własnadziałalność gospodarcza
    From: "GreG" <g...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: własnadziałalność gospodarcza
    Date: Mon, 7 Apr 2003 00:42:40 +0200

    Użytkownik "Madzik" <p...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    news:003801c2fc7c$09d82660$7801a8c0@bimsplus.com.pl.
    ..
    > Dziękuję wszystkim za pomoc....poradzcie proszę tak szczerze czy jest sens
    > się w to angażować??? Szczególnie wtedy gdy mój dochód bedzie zależał od
    > zdobytego przezemnie klienta....

    Zalezy na jakich warunkach bedziesz "wspolpracowac". Mozesz wynegocjowac,
    minimalna kwote na fakturze za miesiac pracy. Najwazniejsze jest, bys -
    - przynajmniej zanim sie rozkrecisz - nie musiala dokladac do interesu.

    Policz sobie ilu klientow musialabys zdobyc by wyjsc na zero i porownaj
    ze swoimi mozliwosciami/umiejetnosciami. Pamietaj, ze panstwo jest
    bezwzgledne i nie mozesz zalegac ze skladkami. Wazne jest, by twoj
    konrahent(pracodawca) byl rowniez wyplacalny wobec ciebie terminowo.

    Powodzenia
    GreG