PracaGrupypl.praca.dyskusjewinobranie we Francji ... › Re: winobranie we Francji ...
  • Data: 2002-03-14 11:19:40
    Temat: Re: winobranie we Francji ...
    Od: <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktos byl na winobraniu we Francji i moze mi powiedziec mniej wiecej, ile
    > kasy mozna przywiezc do Polski ?
    > Np. gdybym chcial cale wakacje tam byc (3 miesiace)

    nie slyszalem, zeby wionogrona mozna bylo zbierac w lipcu/sierpniu... to raczej
    koniec wrzesnia/poczatek pazdziernika.. ;)
    moj ojciec byl we francji. zalezy przy czym robisz. jezeli na magazynie to
    przywiziesz troszku mniej kasy, jezeli zbierasz - wiecej... tak ogolnie to
    okolo 2-2,5K na polskie...
    zbieranie ogorkow w niemczech lepiej sie oplaca, tam mozna wyciagnac do

    pozdr, sebastian sz.
    http://rappid.imaster.pl
    g...@g...pl
    GG: 773734