PracaGrupypl.praca.dyskusje › webmaster/grafik

  • 1. Data: 2002-08-13 11:11:49
    Temat: webmaster/grafik
    Od: "bboy" <b...@a...net>

    Firma Jaronet & Webvision Jarosław Hain, ul. B. Krzywoustego 15/33 63-300
    Pleszew poszukuje grafika komputerowego ze znajomością w stopniu
    zaawansowanym programów graficznych: Corel Draw 9 i 10, PhotoImpact7 oraz
    html, php4 i Flash. Praca na umowe - zlecenie. Cena za wykonanie zlecen do
    uzgodnienia.
    Kontakt:
    i...@p...pl
    tel. 504260483, 501354530

  • 2. Data: 2002-08-13 11:30:44
    Temat: Re: webmaster/grafik
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "bboy" <b...@a...net> napisał w wiadomości
    > Firma Jaronet & Webvision Jarosław Hain, ul. B. Krzywoustego 15/33 63-300
    > Pleszew poszukuje grafika komputerowego

    NTG qrwa - pl.praca.oferowana

  • 3. Data: 2002-08-13 11:36:29
    Od: Sławomir Pucia <s...@p...net.NOSPAM>

    "bboy" <b...@a...net> napisał:
> [...]
    > html, php4 i Flash. Praca na umowe - zlecenie. Cena za wykonanie zlecen do

    I dobra rada... nie podpisuj się bboy bo to trochę śmiesznie wygląda.

    slawek-

  • 4. Data: 2002-08-13 11:37:14
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "bboy" <b...@a...net> wrote in message

    > Pleszew poszukuje grafika komputerowego ze znajomością w stopniu
    > zaawansowanym programów graficznych: Corel Draw 9 i 10, PhotoImpact7 oraz
    > html, php4 i Flash.

    Niech zgadnę - Corela 10, PhotoImpacta i Flasha trzeba mieć własnego?

    Tomek Z.

  • 5. Data: 2002-08-13 11:46:52
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > I dobra rada... nie podpisuj się bboy bo to trochę śmiesznie wygląda.
    >
    > slawek-

    Moze szef tej powaznej firmy ma 19 lat jest bi-boyem albo innym skejtem...?
    nie ma smiania....

    jacek

  • 6. Data: 2002-08-13 12:06:43
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "bboy" <b...@a...net> napisał w wiadomości
    > Firma Jaronet & Webvision Jarosław Hain, ul. B. Krzywoustego 15/33 63-300
    > Pleszew poszukuje grafika komputerowego

    Nie wiem jak was ale mnie dwie rzeczy wkurzaja w sieci najbardziej, a sa to:
    reklamy pop-up i klamliwe oferty pracy wysylane na pl.praca.dyskusje (ci co
    je wysylaja to dla mnie takie chieny zerujace na bezradnosci
    bezrobotnych)-jak bym cie bboy zlapal to kazal bym ci pracowac za kare w
    McDonald's (ci co tam pracowali wiedza co to jest za praca). EEEEch jak
    mnie tacy ludzie wkur...ja.

  • 7. Data: 2002-08-13 13:55:15
    Od: Tyrmand <b...@k...net.pl>

    Sławomir Pucia napisal:

    > I dobra rada... nie podpisuj się bboy bo to trochę śmiesznie wygląda.

    Na p.r.wroclaw jest juz jako Jaronet & Webvision
    --
    Tyrmand

  • 8. Data: 2002-08-14 20:00:12
    Od: "bboy" <b...@a...net>

    Zgadles!!!
    ________________________

  • 9. Data: 2002-08-14 20:10:31
    Od: "bboy" <b...@a...net>

    widocznie dlugo nie popracowales w McDonaldzie. Moze wogole nie chce ci sie
    pracowac. A tak wogole to kto cie prosil o komentarz?

  • 10. Data: 2002-08-14 20:14:24
    Od: "bboy" <b...@a...net>

    Tyrmand!
    Dlatego sie nie podpisalem bboy, zeby ci nie zrobic przyjemnosci. Teraz juz
    wszystko wiesz...