PracaGrupypl.praca.dyskusje › wdrożeniowiec a przedstawiciel handlowy

  • 1. Data: 2005-08-12 08:56:02
    Temat: Re: wdrożeniowiec a przedstawiciel handlowy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    świrek napisał(a):

    > hm.. czytam dużo ze praca wdrożeniowca jest stresująca, chciałem zapytać
    > czy bardziej niż praca handlowca który musi znaleźć powiedzmy kilku
    > klientów dziennie (przynajmniej na początku) bo mnie sie wydaje że to bez
    > porównania

    Bez porównania jest co?

    j.

  • 2. Data: 2005-08-12 09:41:46
    Od: "konto" <p...@g...pl>

    ciach...
    ta dyskusja z taka mala iloscia inforamcji nie ma sensu,
    jaki handlowiec?? - jaki wdrozeniowiec ??

    pozdrawiam
    rafal

  • 3. Data: 2005-08-12 09:42:19
    Temat: wdrożeniowiec a przedstawiciel handlowy
    Od: "świrek" <i...@g...pl>

[...]

    drugie pytanie jakie chciałem zadać to ile powinienem zarządać brutto w
    okresie próbnym w sporej wielkości firmie SZKOLENIOWO-informatycznej na tym
    stanowisku, (firma jest własnościa dużej grupy kapitałowej) dodam że jestem
    młody i mam małe doświadczenie, praca w całej polsce

    Pozdrawiam i dzieki
    Świrus

  • 4. Data: 2005-08-13 04:19:55
    Od: "świrek" <i...@g...pl>

    > jaki handlowiec?? - jaki wdrozeniowiec ??

    hm...tak myślę i wydaje mi się że dobry Przedstawiciel handlowy powinien
    mieć tupet (żeby wcisnąć nawet to czego klient nie chce), powinien dobrze
    wyglądać i jak kobieta dobrze doić kase, dobrego przedstawiciela
    określiłbym jednym słowem "naciągacz",i musi się w dużym stopniu utożsamiać
    z produktem żeby go sprzedać

    z kolei to co wypisuje się na grupach o wdrożeniowcu (SIZ/ERP) to raczej
    fachowiec, osoba cierpliwa, przyjacielska, określiłbvym go raczej jako
    "naprawiacz/przepraszacz",i nie powinien utożsamiać się za mocno z
    produktem żeby utrzymać zdrowe nerwy do późnej starości :)

    oczywiście nieco genereralizuje ale takie są moje osobiste spostrzeżenia,i
    właściwie źle się wyraziłem że stres jest bez porównania większy w pracy
    PH, to po prostu osoba powinna pasować do stanowiska i wszystko bedzie git
    :)

    Pozdrawiam
    Świrek (i Muchomorek)

    ps. to chyba nie Pan panie Rafale ma prowadzić tą rekrutację we środe, eee
    nie to raczej niemożliwe

  • 5. Data: 2005-08-14 01:08:05
    Od: Trociu <t...@a...ict.pwr.wroc.pl>

    On 2005-08-13, świrek wrote:

    > ps. to chyba nie Pan panie Rafale ma prowadzić tą rekrutację we środe, eee
    > nie to raczej niemożliwe

    Powiedz gdzie rekrutujesz na tego wdrozeniowca to moze ktos Ci cos wiecej
    anonimowo powie na grupie bo jak juz slyszales wdrozeniowca w kazdym miejscu
    zajmuje sie troche inna dzialka :)

    Trociu

    --
    Plain-text over all!!!

  • 6. Data: 2005-08-14 01:49:31
    Od: "świrek" <i...@g...pl>

    > Powiedz gdzie rekrutujesz na tego wdrozeniowca to moze ktos Ci cos wiecej
    > anonimowo powie na grupie bo jak juz slyszales wdrozeniowca w kazdym
    > miejscu
    > zajmuje sie troche inna dzialka :)

    oj to nie ja rekrutuje tylko mam być rekrutowany,
    a Firma to Combidata Poland Sp. z o.o.