PracaGrupypl.praca.dyskusje › warunki szkodliwe (informatyk)

  • 21. Data: 2005-05-16 15:52:22
    Temat: Re: warunki szkodliwe (informatyk)
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    mick1 napisał(a):

    Nie lubie LCD a one mnie i juz :)

    He, musisz wiec sie przeprosić z CRT'ami ;)

    --
    czarny
    [:: odpowiadasz- usun 'um' z adresu ::::]

  • 22. Data: 2005-05-16 16:54:37
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to poniedziałek, 16 maja 2005 15:26, gdy czarny napisał(a) coś na
    pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Ok, jednak cośw tych LCD jest (albo raczej czegos nie ma)
    > bo nie wnikajac w fizykę, pracuje sie z tym o wiele lepiej.
    > Oczy nie łzawią, nie bolą, nie pieką i na koniec dnia nie
    > sprawiają wrażenia jakby miały wypłynać.
    >
    > Siła autosugestii?

    Możliwe. Bo mi się znów lepiej pracuje na CRT, a od LCD mnie oczy bolą.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 23. Data: 2005-05-16 16:59:47
    Od: WL <n...@m...com>

    mick1 wrote:
    > Zrodlo chocby to: http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_111788.
    html

    Noo, ale autorytet tego zrodla to taki sobie jest powiedzmy ;)
    Z braku laku niech bedzie, jednakze ja mniej narzekam na zdrowie od
    czasu przesiadki na LCD.

    WL

  • 24. Data: 2005-05-16 17:37:46
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: mick1 [Mon, 16 May 2005 16:51:38 +0200]:

    > Mnie przy pracy na LCD oczy siadaja szybko a na rct moge
    > pracowac dlugo i spokojnie.
    > Moje oczy nie sa kompatybilne z LCD i juz :D
    > Probowalem kilku roznych, rozne ustawienia, zonglerka nawet
    > swiatlem wkolo stanowiska. Nie lubie LCD a one mnie i juz :)

    O, no prosze, a myslalam ze tylko ja tak mam :) Do tej pory
    gdziekolwiek komukolwiek to powiedzialam, to patrzal na mnie
    jakbym z kosmosu nagle w spodku spadla... ;)

    A ja na LCDkach obraz widze mniej wiecej taki, jakby byl
    z przeplotem -- i momentalnie mi sie oczy mecza, glowa
    mnie zaczyna bolec i koniec pracy, aspiryna i do lozka...

    Kira

  • 25. Data: 2005-05-16 18:46:33
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-05-16, Kira <c...@-...pl> wrote:
    > O, no prosze, a myslalam ze tylko ja tak mam :) Do tej pory
    > gdziekolwiek komukolwiek to powiedzialam, to patrzal na mnie
    > jakbym z kosmosu nagle w spodku spadla... ;)

    Ja jakiś czas temu wymieniałem ludziom stare monitory 15-17" na śliczne,
    nowiutkie LCD-ki Suna 19". Ogólnie oczywiście pochwały, superlatywy,
    ale... kiedy pierwsza osoba poprosiła o oddanie starego CRT to się tylko
    śmiałem. Przy trzeciej już mi szczęka opadła kompletnie :-O

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 26. Data: 2005-05-16 22:33:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 May 2005 20:46:33 +0200, Daniel Rychcik
    <m...@u...mat.uni.torun.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >ale... kiedy pierwsza osoba poprosiła o oddanie starego CRT to się tylko
    >śmiałem. Przy trzeciej już mi szczęka opadła kompletnie :-O

    To ja się zamienię, bo poziomo świecące słońce włazi mi przez okno. ;)

  • 27. Data: 2005-05-28 21:21:11
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 15 May 2005 08:49:06 +0200, Mariusz 'BB' Trojanowski
    <m...@a...in.sig> wrote:

    >Nie wypłaca się i nie ma takich przepisów już od dawna,
    Wyplaca sie.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 28. Data: 2005-05-28 21:24:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 15 May 2005 15:52:38 +0200, "ymroz" <y...@h...com> wrote:

    >Tę dramatycznie wielką kwotę 19 zlotych brutto (dodatek za warunki szkodliwe
    >I stopnia) powinien otrzymywać każdy pracujacy przed kompem powyżej pewnego
    >pulapu godiznowego szczegółów
    Powyzej 80h miesiecznie OIDP. Tyle ze ja dostaje 27,50 zł brutto.
    A od czasu jak doliczyli do podstawowego wynagrodzenai to nawet 28,00
    zl brutto (stwierdzili bowiem, ze wynagrodzenie podstawowe musi byc w
    pelnych zlotych).

    WAM