PracaGrupypl.praca.dyskusjewarto czasem użyć pipy ;) › Re: warto czasem użyć pipy ;)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: A Tennyson <t...@b...biz>
    Subject: Re: warto czasem użyć pipy ;)
    Date: Mon, 27 Aug 2007 11:21:41 +0100

    On Tue, 21 Aug 2007 19:21:03 +0200, Gienek wrote:

    > Żeby odpowiedział za fałszywe zeznania to musi najpierw zostać pouczony o
    > Art. 233. § 1 KK. Z tego co pisał badzio to jego szwagier tylko złożył
    > telefonicznie zawiadomienie o przegięciach w firmie.

    Jeśli już mówimy o przesłuchaniu to należałoby go powiadomić w jakiej
    sytuacji nie ma obowiązku zeznawać i coś jeszcze (wyleciało mi z głowy,
    ale tam były trzy artykuły)...
    Ale my chyba mówiliśmy o doniesieniu?

    --
    "I the heir of all the ages, in the foremost files of time"

    Locksley Hall by Alfred, Lord Tennyson