PracaGrupypl.praca.dyskusje › uwaga na firmę Uniserv z katowic

  • 1. Data: 2003-01-25 00:39:58
    Temat: uwaga na firmę Uniserv z katowic
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    20 Stycznia ukazało się ogłoszenie w Wyborczej na stanowiska:
    Dyrektora Działu Marketingu i Rozwoju
    Specjalistę ds Marketingu
    Kierownika Budowy
    Radcę Prawnego lub Adwokata

    Przestrzegam wszystkich zainteresowanych. Tak nienormalnej atmosfery jeszcze
    w życiu nie widziałem. Duża rotacja pracowników. Niejasne podejście do
    kobiet przez jednego z dyrektorów (prawdopodobna przyczyna zwolnień
    dziewczyn). Brak szacunku w/w dyrektora do pracowników przechodzi wszelkie
    granice. Aha, wszyscy pracownicy to DG.

    pzdr
    Gluestick

  • 2. Data: 2003-01-25 14:11:30
    Temat: Re: uwaga na firmę Uniserv z katowic
    Od: "Anutka" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Gluestick" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kobiet przez jednego z dyrektorów (prawdopodobna przyczyna zwolnień
    > dziewczyn). Brak szacunku w/w dyrektora do pracowników przechodzi wszelkie

    Witam
    A skąd masz te informacje? pracowales moze w tej firmie? czy starales sie
    tylko tam o zatrudnienie?

    Pozdrawiam
    Ania

    --
    GG 2874748

    " O tempora! O mores!
    Aures multorum clausae veritati sunt.."

  • 3. Data: 2003-01-25 14:34:46
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    > A skąd masz te informacje? pracowales moze w tej firmie? czy starales sie
    > tylko tam o zatrudnienie?

    Pracowałem, gdybym tylko sie starał prawdopodobnie nie miał bym takich
    informacji.

    pozdrawiam
    Art

  • 4. Data: 2003-01-26 10:41:28
    Od: "Anutka" <a...@g...pl>

    ______________
    > Pracowałem, gdybym tylko sie starał prawdopodobnie nie miał bym takich
    > informacji.
    >
    > pozdrawiam
    > Art

    Hmm...

    owszem, rozumiem Cie. Takie informacje jak Twoja zawsze przydaja sie na
    grupie. Choc trzeba pamietac ze jak ktos bardzo chce pracowac, to i tak
    nikogo nie poslucha i podejmie te prace ;-) jak sparzy sie sam to uwierzy
    ;-)

    Jak chodzi o mnie to ja juz na rozmowach kwalifikacyjnych staram sie
    obserwowac jaka jest atmosfera w firmie. Zawsze taka rozmowa to przeciez
    obserwacja nie tylko potencjalnego pracownika przez szefa, ale i samego
    szefa przez pracownika ;-)

    Pozdrawiam
    Ania