PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie+dzialalnosc gospodarcza

  • 1. Data: 2003-01-24 21:58:55
    Temat: umowa zlecenie+dzialalnosc gospodarcza
    Od: "lukasz" <r...@p...fm>

    witam!
    pracuje na umowe zlecenie w jednej firmie. placa za mnie zus itp skladki.
    mam tez dzialalnosc gospodarcza od niedawna.

    Czy musze placic osobiscie zus + inne swiadczenia + "chorobowe :)" jako ze
    prowadze dzialalnosc gospodarcza ? (nie mam jeszcze zadnych przychodow z
    tytulu prowadzenia dz. gosp.) czy tylko "chorobowe - skladka zdrowotna w
    wysokosci cos kolo 90 zeta- w zwiazku ze zus jest oplacany przez firme w
    ktorej pracuje na umowe zlecenie....

    dzieki za odpowiedz......

    r...@p...fm

  • 2. Data: 2003-01-27 12:31:34
    Temat: Re: umowa zlecenie+dzialalnosc gospodarcza
    Od: "matrix" <s...@p...onet.pl>

    > witam!
    > pracuje na umowe zlecenie w jednej firmie. placa za mnie zus itp skladki.
    > mam tez dzialalnosc gospodarcza od niedawna.

    A nie lepiej dogadac sie z firma, zeby podpisala z toba umowe o wspolpracy
    (z toba jako firma), i
    wtedy bedziesz placil za siebie najnizszy zus, podatki, vat?

    Darek