PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlopy... › Re: urlopy...
    From: "p." <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: urlopy...
    Date: Sat, 6 Jul 2002 20:49:37 +0200

    Użytkownik "Kaizen" napisał...

    > Tak, wakacje - na uczelni ;)

    Hehehe.

    ma

    > Ciąg dalszy art. 155 KP
    >
    > Okresy nauki, o których mowa w pkt 1-6, nie podlegaj? sumowaniu.
    >
    > Par. 2. Jeżeli pracownik pobierał naukę w czasie zatrudnienia, do
    > okresu pracy, od którego zależy wymiar urlopu, wlicza się b?dĄ okres
    > zatrudnienia, w którym była pobierana nauka, b?dĄ okres nauki,
    > zależnie od tego, co jest korzystniejsze dla pracownika.

    Nie, nie - chodzi mi o cos innego, slyszalem kiedys mnije wiecej cos takiego
    "jesli pracownik w czasie pracy pobiera nauke ma prawo do 2 dni urlopu w
    ciagu roku"... przewidziane to to niby ma byc na egzaminy czy tez jako czas
    na przygotowanie sie do egzaminow.
    Zastanawia mnie czy jest to tylko dobra wola pracodawcy (przyznanie urlopu
    "szkolnego" czyt. okolicznosciowego) czy jest na to jakis przepis czyt.
    przymus pracodawcy.

    Przy okazji... gdzies w sieci znajde KP ?

    --
    p.