PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop wg nowego kodeksu pracy i niuans art 18 › Re: urlop wg nowego kodeksu pracy i niuans art 18
  • Data: 2004-01-24 17:40:46
    Temat: Re: urlop wg nowego kodeksu pracy i niuans art 18
    Od: "Rork" <m...@n...elka.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś w błędzie do Twojej osoby stosuje się przepisy dot. omawianej
    sprawy z
    > roku 2003. Pozdrawiam.

    Zgadzam sie, ale od momentu rozpoczecia drugiego roku pracy zaczynam
    podchodzic pod nowy kodeks pracy. Ponownie przytaczam fragment art. 18:

    "Do pracowników, którzy do dnia wejścia w życie ustawy nie nabyli prawa do
    kolejnego urlopu, stosuje się do czasu nabycia prawa do kolejnego urlopu
    art. 153 Kodeksu pracy w dotychczasowym brzmieniu".

    Prawa do kolejnego urlopu nabywam po roku pracy. Zatem od tego momentu
    podchodze pod nowy kodeks a on mowi ze pracownik ma w ciagu roku 20 dni
    urlopu. Taka jest interpretacja mojej skromnej osoby oraz kadrowej z mojej
    firmy i nie tylko. Jesli uwazasz ze jest inaczej zaprezentuj argumenty inne
    poza powtarzaniem w kolko ze podchodze pod stare przepisy (co jest akurat
    prawda ale do momentu przepracowania roku).

    pozdr
    Rork