PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop w czasie świąt › Re: urlop w czasie świąt
    From: "Aurore" <a...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: urlop w czasie świąt
    Date: Mon, 18 Nov 2002 17:57:09 +0100

    Użytkownik "Krzysztofsf" napisał w wiadomości
    > Z tego co mialem do czynienia z urlopami w zakladach o "ruchu ciaglym", to
    > takie terminy sie raczej zbiorowo, pomiedzy soba dogadywalo.

    Owszem mozna sie dogadac, z tym, ze niezawsze mozna to rozdzielic
    sprawiedliwie.

    >Np ktos ma wolne w swieta, ale bedzie pracowal na sylwestra.

    Hmmm..... co do Swiat Bozego Narodzenia i Sylwestra zgadzam sie. Mi np. za
    prace w Wigilie i w Sylwestra w ciagu dnia (nocka sylwestrowa na szczescie
    wolna byla) pozwolono miec wolne pierwsze i drugie swieto BN. Aczkolwiek
    bywalo roznie. Tak tez np. w zeszlym roku wogole nie mialam Swiat
    Wielkanocnych, gdyz w niedziele spedzilam dzien od 7 do 19 w pracy, a
    poniedzialek na nocke:(

    > Czesto tez bywaly brane pod uwage czynniki rodzinne. Latwiej i uczciwiej
    kazac spedzic Wigilie w
    > pracy osobie samotnej, niz matce z trojka dzieci.

    "Latwiej"??? - A moze wlasnie trudniej?
    "Uczciwiej"? - co Ty rozumiesz pod pojeciem uczciwosci? bo IMHO to
    hipokryzja.

    Z tym się nie zgadzam. W pracy jestesmy wszyscy rowni, nie pracujemy jako
    czlonek rodziny, czy "singel", ktorego mozna zrobic w konia; ale jestesmy
    rownoprawnym przedstawicielem firmy. A to, ze ktos sie zgodzi ( jezeli
    wogole osoba zainteresowana bedzie mogla sie wypowiedziec), abysmy mieli
    taki a nie inny, konkretny dzien wolny, to tylko i wylacznie dobra wola i
    zrozumienie ze strony pozostalych wspolpracownikow.

    Juz mam dosc sluchania bzdur, ze ten ma rodzine 300 km od pracy, a ona w
    ten weekend ma zajecia, ze w pierwsze swieto jest zjazd rodzinny.
    Wrrrrrr........
    rozumiem sytuacje wyjatkowe, ale jesli ktos pracowal, pracuje w systemie
    zmianowym to doskonale wie, co mam na mysli.

    > Pozdrawiam
    > Krzysztof

    pozdrawiam
    howuser&userid=5835360