PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop w czasie świąt › Re: urlop w czasie świąt
    From: "*mysza*" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: urlop w czasie świąt
    Date: Mon, 18 Nov 2002 16:58:26 +0100

    W tamtym roku pracowałam przez cały dzień w Wigilię i w Sylwestra miałam noc
    :-(
    No i w tym roku chciałam sobie odpocząć trochę od pracy, szczególnie
    dlatego, że kierowniczka robi mi cały czas na złość. Próbuje szantażować
    moje koleżanki, że kto się zgodzi na mój urlop, to będzie miał swoje dyżury
    plus moje. Nie wiem czy tak można robić..
    Dzięki za informację.

    Kasia