PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop okolicznosciowy

  • 1. Data: 2004-08-18 07:46:27
    Temat: urlop okolicznosciowy
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    czy na slub siostry przysluguje mi 1 dzien takiego urlopu ?(zdarza sie
    pracowac mi w soboty)

    jesli przysluguje to jak mam to udowodnic pracodawcy?

  • 2. Data: 2004-08-18 09:17:50
    Temat: Re: urlop okolicznosciowy
    Od: s...@p...onet.pl

    > czy na slub siostry przysluguje mi 1 dzien takiego urlopu ?(zdarza sie
    > pracowac mi w soboty)
    >
    > jesli przysluguje to jak  mam to udowodnic pracodawcy?
    >

    >Witam.
    Tak.Weź zaświadczenie od siostry wystawione przez USC lub z parafię o
    planowanym terminie ślubu i przedstaw pracodawcy. Pozdrawaiam.

  • 3. Data: 2004-08-18 09:54:45
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Tak.Weź zaświadczenie od siostry wystawione przez USC lub z parafię o
    > planowanym terminie ślubu i przedstaw pracodawcy. Pozdrawaiam.

    dzieki

  • 4. Data: 2004-08-18 18:59:00
    Od: "maciejc" <m...@S...poczta.onet.pl>

    > Tak.Weź zaświadczenie od siostry wystawione przez USC lub z parafię o
    > planowanym terminie ślubu i przedstaw pracodawcy. Pozdrawaiam.

    możesz jakiś przepis rzucic?? Z tego co mi wiadomo (moja siostra ślubowała w
    czerwcu) nie przysługuje ani jeden dzień urlopu okolicznościowego z powodu
    ślubu siostry.
    pozdrawiam
    maciejc

  • 5. Data: 2004-08-19 08:27:46
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 18 Aug 2004 09:46:27 +0200, na pl.praca.dyskusje, LuK napisał(a):

    > czy na slub siostry przysluguje mi 1 dzien takiego urlopu ?(zdarza sie
    > pracowac mi w soboty)
    >
    > jesli przysluguje to jak mam to udowodnic pracodawcy?

    Na ślub rodzeństwa nie ma urlopu okolicznościowego!
    Jest tfu,tfu, na pogrzeb.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)