PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop i tel sluzbowy › Re: urlop i tel sluzbowy
  • Data: 2006-12-28 17:35:39
    Temat: Re: urlop i tel sluzbowy
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Pronobis wrote:

    > Moze jestem glupi, ale nie potrafie jakos powiedziec "nie bedzie
    > pracowac do 3 stycznia bo mi sie nie chce ruszyc"

    nie sluchaj rad tych ktorzy najwyrazniej nie chca przyjac do swiadomosci
    sytuacji w jakiej sie znajdujesz, cechy stanowiska na ktorym pracujesz
    juz znasz, takie sa potrzeby firmy i tak sie na tym stanowisku pracuje

    jesli cos ma sie zmienic w tym ukladzie to najpredzej pracownik,
    ewentualnie pensja jezeli zmiana pracownika jest trudna i droga

    tak wiec jesli ta praca Ci nie odpowiada to szukaj innej, a poki
    co pracuj i zdobywaj doswiadczenie ktore Ci pomoze w przyszlosci,
    nie sugeruje zebys dawal sobie wlazic na glowe, ale moze
    z obrazaniem sie na pracodawce i wylaczaniem telefonu poczekaj
    do momentu az bedziesz mial konkretne propozycje lepszej pracy

    no chyba ze Cie stac na to by poprostu powiedziec szefowi
    co o tym wszystkim myslisz i olac te robote...