PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop i tel sluzbowy › Re: urlop i tel sluzbowy
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: urlop i tel sluzbowy
    Date: Thu, 28 Dec 2006 09:41:32 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 28 Dec 2006 09:49:30 +0100, Any_User <t...@u...com>
    w <en00eq$4nd$1@news2.ipartners.pl> napisał:

    > Ok, załóżmy, że masz rację. Zauważ, że inicjator tego wątku nie potrafi o
    > siebie zadbać, więc teoretycznie mógłby się u mnie znaleźć. Czy tak? Zatem
    > teraz wyobraź sobie, że konkretnie to właśnie on u mnie pracuje i nagle na
    > tej grupie zaczynają go podburzać, a on rzeczywiście zaczyna skakać. I jaką
    > w tym momencie widzisz dla niego przyszłość?

    Mówi, że możesz mu skoczyć z tą karą, bo jak tylko zobaczy jakieś braki
    w swojej pensji, spotkacie się w sądzie.
    Zauważa braki, bo jesteś głupi, a dodatkowo jak się grozi, to te groźby
    należy spełniać.
    Spotykacie się w sądzie.
    Dajesz mu dyscyplinarkę.
    Sąd zasądza zwrot potrąconych pieniędzy wraz z odsetkami ustawowymi.
    Spotykacie się w sądzie.
    Wykazanie, że zwolnienie dyscyplinarne było dziwnie zbieżne w czasie z
    poprzednią sprawą w sądzie jest trywialne, dodatkowo akta pracownika nie
    motywują zwolnienia dyscyplinarnego.
    Wygrywa zmianę dyscyplinarki na porosumienie stron wraz ze zmianą
    świadectwa pracy, oraz odpowiednie odszkodowanie w wysokości jak mam
    strzelać to 2-3 pensji.
    Dociera do twojej pustej mózgownicy, że maksyma do 3 razy sztuka
    nieszczególnie może się sprawdzić w tym przypadku, więc nie lecisz w
    kulki i zmieniasz zgodnie z wyrokiem sądu świadectwo pracy i wypłacasz
    wszystkie należności.
    Inicjator wątku znajduje pracę za 2 do 3x lepszą kasę.

    W przypadku, gdy jednak twój rozumek okazuje sięwiększy niż twoje jajka
    inicjator wątku kładize papiery na stół, odbiera zaległy urlop, męczy
    się ileś, mówi sajonara i znajduje pracę za 2 do 3x lepszą kasę.
    Albo więcej.

    ja czyli jakub
    Revoke.