PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa-zlecenie i składka chorobowa › Re: umowa-zlecenie i składka chorobowa
    From: Mo <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa-zlecenie i składka chorobowa
    Date: Sat, 27 May 2006 17:56:57 +0200

    Ktoś (Mo, a któżby! ;-) ) wyklepał:
    [ciach]

    Nooo, nikt nic nie wie? Plisss, pomóżcie, na zusie....

    Właśnie poszłam po rozum do głowy, zamiast szukać u celu, poszukałam
    wszędzie i znalazłam co dla mnie najważniejsze - ta składka dawała mi
    prawo do płatnego chorobowego.

    Wynika z tego, że "mądra" księgowa działa na moją szkodę, nie opłacając
    mi tej składki wbrew mojej woli. Mogę jej coś zrobić? ;)

    Bo serio będę chciała jej coś zrobić, jeśli się okaże, że pracując od
    czerwca już na umowę o pracę znów muszę składać przez pół roku. I nie
    chodzi o to, że mam zamiar się rozchorować - po prostu lubię mieć wybór
    i możliwość.

    Czyli reasumując - czy teraz od czerwca będę musiała znów zbierać przez
    pół roku? I co mogę zrobić księgowej, jest jeszcze szansa, żeby to
    odkręcić (żeby ona mi te składki opłaciła wstecz, tak abym w razie W nie
    miała problemów z ZUSem)?

    Plis plis plis, dzięki, dzięki dzięki
    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)