PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie a staż

  • 1. Data: 2002-02-04 21:24:49
    Temat: umowa zlecenie a staż
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Mam pytańko czy praca na umowę zlecenie wlicza sie do stażu pracy
    konkretnie chodzi mi o ilość dni urlopu po przepracowanych kilku latach na
    zlecenie) jeżeli osoba jest studentem do 26 roku zycia i nie ma
    odprowadzanych zadnych składek na ZUS?
    Dzieki
    Aga

  • 2. Data: 2002-02-04 21:53:43
    Temat: Re: umowa zlecenie a staż
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "aga" <a...@i...pl>
> [...]
    na
    > zlecenie) jeżeli osoba jest studentem do 26 roku zycia i nie ma

    nie jestem prawnikiem ale wiem iz zalezy do czego chcesz miec ten staz
    pracy,
    jesli do emerytury to wlicza sie juz sam okres studiow
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-02-04 22:18:50
    Temat: Odp: umowa zlecenie a staż
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3mvtb$gte$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > *** blad ***
    >
    > Chodzi mi konktetnie o wyliczenie liczby dni urlopu. Po skonczeniu studiów
    przysługuje mi 20 dni a jakbym kolejne 3 lata pracowała na zleceniu to
    wlicza mi sie to do staz\zu czy liczy sie tak jakbym nie pracowała(to nie
    jest praca na etat)
    Aga

  • 4. Data: 2002-02-04 22:26:15
    Od: PatryCCCja <k...@s...pl>

    blad wrote:
> [...]

    z tego co wiem praca na zlecenia nie liczy sie do urlopu. wazna jest tylko
    praca na umowe o prace.

    > nie jestem prawnikiem ale wiem iz zalezy do czego chcesz miec ten staz
    > pracy,

    no przeciez napisala ze chodzi o urlop - niedokladnie przeczytales :)

    pat
    --
    Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
    PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

  • 5. Data: 2002-02-05 11:50:30
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    Do okresu urlopowego nie wlicza się okresu z tyt. umowy - zlecenia. Biorąc
    umowę - zlecenie nie jesteś pracownikiem, w konsekwencji nie masz żadnych
    uprawnień pracowniczych.

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-02-05 16:39:09
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Użytkownik Wojtek <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3od99$gvd$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > uprawnień pracowniczych.
    >
    > Wojtek
    >
    > A co ze stażem pracy do emerytury, jeżeli jestem na zleceniu i mam
    odprowadzane wszystkie skłaski Zus-owskie?
    Aga

  • 7. Data: 2002-02-06 14:10:06
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    > odprowadzane wszystkie skłaski Zus-owskie?
    > Aga

    Okres pracy na podstawie umowy - zlecenia nie wlicza się do okresu
    uprawniającego do emerytury, ale składki są kasowane i jeśli jesteś w OFE to
    'pracują dla Ciebie'
    Wojtek