PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie › Re: umowa zlecenie
  • Data: 2006-06-30 13:58:46
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bo moze sie okazac ze praca bedzie w systemie trzyzmianowym.
    > Wiem ze na umowe o prace, przysluguje, nie wiem jak jest ze zleceniem.
    > I czy wogole na umowie zlecenie mozna pracowac w nocy:)
    > I czy maksymalnie 40 godzin tygodniowo?
    > Z gory dziekuje za pomoc:)

    Umowa zlecenie jest umową cywilnoprawną, więc wogóle nie reguluje stosnku
    pracy. Ba, nawet nie może tego regulować bo wtedy można dochodzić że jest to
    stosunek pracy a nie umowa cywilnoprawna.
    Z polskiego na nasze - umowa zlecenie reguluje to co masz zrobić i ile za to
    dostaniesz. Zadnych dodatków, żadnych dodatkowych układów, żadnych gwarancji
    socjalnych.