PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o prace i ubezpieczenie zdrowotne › Re: umowa o prace i ubezpieczenie zdrowotne
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa o prace i ubezpieczenie zdrowotne
    Date: Tue, 22 Mar 2005 22:25:08 +0100

    Dnia Tue, 22 Mar 2005 18:56:55 +0100, Nikiel ;-)
    <n...@p...fm> napisał:

    > Pewnego słonecznego/deszczowego dnia krzysztofsf
    > <k...@p...gazeta.pl> wystukał[a]:
    >
    > Taka osoba jest normalnie ubezpieczona. To, że nie ma składki zdrowotnej
    > to już szczegółny przypadek. Zresztą wtedy pracodawca wysyła do NFZ
    > informację o obniżonych składkach pracownika.
    >

    > Pozdrawiam
    > Nikiel ;-)

    Dzieki za odpowiedz.
    Podrazylem pytaniem temat, bo wlasnie wygladalo, ze jest to jakis wyjatek,
    ktory masz dobrze rozpoznany, a warto wiedziec z czym sie moge spotkac
    jesli jakis dziwak wpadnie na pomysl, zeby mnie zatrudnic, byc moze w
    takiej formie.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##