PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o pracę

  • 1. Data: 2004-06-04 12:21:09
    Temat: umowa o pracę
    Od: "pracownik" <p...@u...to.wp.pl>

    Witam.
    Jestem po raz pierwszy na tej grupie, więc proszę o wyrozumiałość. Słabo
    znam prawo pracy i dlatego prosiłbym o kilka porad :

    1. Podpisałem 1.03.2004 umowę na okres próbny do 30.04.2004
    2. 1.04.2004 podpisałem umowę na czas określony do 31.05.2004
    3. 1.06.2004 dostałem umowę na czas określony do 30.06.2004

    I teraz mam pytanie: czy ta trzecia umowa nie powinna być na dłuższy okres?
    I czy można w jej trakcie iść na L-4, jeśli tak, to na jak długo. Jak
    powinna wyglądać następna umowa, na jaki okres powinna opiewać?
    Bardzo mi zależy na konkretnych odpowiedziach, a nie spekulacjach.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-04 18:15:26
    Temat: Re: umowa o pracę
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > powinna wyglądać następna umowa, na jaki okres powinna opiewać?
    > Bardzo mi zależy na konkretnych odpowiedziach, a nie spekulacjach.

    Ad 1 trzecia umowa zależy od pracodwcy oraz od Ciebie czy na warunki
    zaproponowane przez pracodawcę wyraźisz zgodę czy nie.
    Ad 2 jeżeli jesteś chory zawsze możesz iść na zwolnienie na okres trwania
    choroby. Pozdrawiam.