PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzieło - jak zerwac? › Re: umowa o dzieło - jak zerwac?
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa o dzieło - jak zerwac?
    Date: 2 Jul 2002 09:41:31 +0200

    > No ale jak ja mu powiem, ze niestety nie mam czasu na wykonywanie tego
    > wlasnie dziela, to nie bedzie to traktowane jako zerwanie umowy przeze mnie?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Agnieszka

    Ale we wszystkich umowach jest cos takeigo jak okres wypowiedzenia umowy, w
    przypadku jesli nie ma to odnosne przepisy Kodeksu Cywilnego. Ty tej umowy
    jeszcze nie zaczelas realizowac, to jeszcze jej nie zrywasz chyba.

    Moze temat na grupe soc.prawo..??????
    Albo odzaluj par dych na prawnika i idz do niego z tekstem umowy...

    Pozdrawiam
    krzysztof