PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa na czas okreslony › Re: umowa na czas okreslony
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa na czas okreslony
    Date: Fri, 26 Sep 2008 16:40:47 +0200

    W wiadomości news:gbgb13$ps7$1@inews.gazeta.pl Piotr S. <d...@g...pl>
    pisze:

    > Czepiasz się słówek.
    Nie. Czepia się mylenia konkretnych, zupełnie różnoznacznych terminów.

    > Może i w jęz. prawniczym określenie wygaśnięcia jest tutaj nie na miejscu
    > ale mi rozwiązanie kojarzy się z wykonaniem jakiejś pracy czyli np.
    > przygotowaniem i podpisaniem papierka dlatego mówię tu o wygaśnięciu umowy
    > z końcem jej trwania.
    Nie jest ważne co ci się kojarzy. Piszesz bzdury. Bierz odpowiedzialność za
    swoje wypowiedzi. Jak komuś coś usiłujesz wyjaśnić to się chociaż trochę na
    tym znaj.
    Pojęcia rozwiązania umowy o pracę i jej wygasnięcia to elementarne terminy z
    zakresu prawa pracy.

    --
    Jotte