PracaGrupypl.praca.dyskusje › tytuł inżyniera.

  • 1. Data: 2004-01-04 19:05:06
    Temat: tytuł inżyniera.
    Od: "burdzia" <b...@g...pl>

    witam, mam do Was pytanie bo zapewne lepiej sie orientujecie ode mnie,
    chodzi o to jak teoretycznie przedstawiają się szanse absolwenta z tytułem
    magistra a absolwenta z tytułem inżyniera po 3,5 letnich studiach w walce o
    prace ? wiem ze w polsce takim i takim trudno o prace, ale mi chodzi
    teoretycznie, czy mając tytuł inżyniera bedzie mi duzo trudniej znaleźć
    prace niz temu co bedzie miał tytuł magistra ?
    bo chcialbym studiowac budownictwo, i się zastanawiam czy nie pojsc najpierw
    na 3,5 letnie studia inżynierskie a potem na 2 letnie studia magisterskie
    uzupełniajace zaocznie, nie wiem, moze sa tu takie osoby co sie uczyły takim
    trybem?
    pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2004-01-04 20:19:01
    Temat: Re: tytuł inżyniera.
    Od: "Paweł 'Pablo' Kowalczyk" <p...@p...onet.pl>

    > magistra a absolwenta z tytułem inżyniera po 3,5 letnich studiach w walce
    > na 3,5 letnie studia inżynierskie a potem na 2 letnie studia magisterskie
    mhh myslałem ,że teraz zmienili i inż dostaje(heh) się po 4 latach.

    --
    Pozdrawiam Pablo

  • 3. Data: 2004-01-04 21:17:23
    Od: "Tomasz Kiezun" <t...@i...pl>

    Teoretycznie majac wyzszy tytul latwiej znalezc prace, ale i tak w
    ostatecznym rozrachunku najwazniejsze bedzie jak wiele bedziesz mial do
    zaoferowania swojemu pracodawcy. Sam tytul nie zapewni ci w przyszlosci
    pracy, najwazniejsza jest wiedza. Jezeli masz kase zeby robic studia
    magisterskie to radzilbym isc ta wlasnie droga, a po 5 latach jestes gosc.

  • 4. Data: 2004-01-04 21:46:15
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    UPRAWNIENIA! Myśl o nich już teraz.

  • 5. Data: 2004-01-04 22:28:22
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kiezun" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracy, najwazniejsza jest wiedza. Jezeli masz kase zeby robic studia
    > magisterskie to radzilbym isc ta wlasnie droga, a po 5 latach jestes gosc.

    no i wszystko zależy gdzie mieszkasz - są rejony gdzie w zasadzie na równi
    są absolwenci podstawówki, zawodówki, liceum, magistrowie czy podyplomowi -
    mają równie nikłe szanse na pracę, w tych rejonach zwykle prędzej znajdzie
    pracę ten mniej wykształcony :(

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-01-05 05:09:19
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Paweł 'Pablo' Kowalczyk <p...@p...onet.pl) zapodał (-a):

    > mhh myslałem ,że teraz zmienili i inż dostaje(heh) się po 4 latach.

    Te pół roku najczęściej "odrabia" się w czasie... wakacji - jako -praktyki.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 7. Data: 2004-01-05 15:33:46
    Od: "Sunvoy" <s...@w...pl>

    Ja na Twoim miejscu poszedłbym na inżynierskie. Po skończeniu studiów szukaj
    pracy i zaczynaj zaoczne magisterskie uzup. Do uzyskania uprawnień
    potrzebujesz 2 lat pracy w zawodzie. Tak więc po obronie magisterki mógłbyś
    robić uprawnienia.

    Pozdrawiam
    Sunvoy

  • 8. Data: 2004-01-05 18:18:57
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...USUN.pl>

    "burdzia" <b...@g...pl> wrote in message
    > witam, mam do Was pytanie bo zapewne lepiej sie orientujecie ode mnie,
    > chodzi o to jak teoretycznie przedstawiają się szanse absolwenta z tytułem
    > magistra a absolwenta z tytułem inżyniera

    Stopniem, a nie tytułem.

    Stach

  • 9. Data: 2004-01-05 20:04:23
    Od: "burdzia" <b...@g...pl>

    jeszcze mam prosbe abyscie mogli mi powiedziec cos wiecej na temat tych
    uprawnien, czy trudno je zdobyc, gdzie sie o nie ubiegac, czy sa jakies
    oplaty, i czy te uprawienia sa podzielone na jakies kategorie
    i czy Waszym zdaniem budownictwo za 6 lat bedzie galezia gospodarki w ktorej
    bedzie mozna znalezc zatrudnienie ?
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-01-06 17:14:01
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...USUN.pl> napisał w wiadomości
    > "burdzia" <b...@g...pl> wrote in message
    >
    > Stopniem, a nie tytułem.
    >
    > Stach

    Niestety, ale "burdzia" ma rację.. Magister, inżynier, licencjat to tytuły
    zawodowe.
    Wyżej w hierarchii są stopnie naukowe (dr, dr hab.) oraz tytuł naukowy
    profesora.

    wa