PracaGrupypl.praca.dyskusjetrzynastka › Re: trzynastka
  • Data: 2004-11-02 21:23:34
    Temat: Re: trzynastka
    Od: "Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Premia roczna przyznawana jest przez Pracodawce, a nie przez Ministra
    > pracy i polityki socjalnej.
    > Poza Rozporządzeniem jest jeszcze Status Przedsiębiorstwa, wewnetrzny
    > regulamin wynagrodzen i premiowania a takze Zwiazki Zawodowe ;))
    > Otrzymuje premie roczna od szesciu lat i bynajmniej nie w Oswiacie.

    Premia roczna <> trzynastki czyli dod. wynagrodzenia rocznego ;p
    13-tke okresla minister, a pracodawca nie moze dac nic co jest mniej
    korzystne ;)
    oczywiscie moze wyplacac premie roczna w lipcu za poprzedni rok,
    jezeli spelniasz okreslone przez pracodwace wymogi
    w linku jest nieco o oswiacie ale tym sie nie sugeruj
    pracuje w administracju juz 9 latek i cusik wiem o 13-tkach ;)

    Jean