PracaGrupypl.praca.dyskusjetotalna kontrola? › Re: totalna kontrola?
    From: "Je." <...@v...za>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: totalna kontrola?
    Date: Wed, 15 Oct 2003 22:12:46 +0100

    " leszek" <s...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał(a) tak:

    > Słyszysz głosy. Idziesz korytarzem, ktoś idzie za tobą, ale gdy się
    > odwracasz widzisz tylko cień znikający za rogiem. Patrzysz na słuchawkę
    > masz wrażenie, że słuchawka patrzy na ciebie. Wchodzisz do szefa i szef
    tak
    > odwraca monitor, żebyś nie widział co na nim jest. Znamy, znamy ...
    > Proponuję wziąć dłuższy urlop.

    Tak, sam poczułem się nieco paranoidalnie. Cały czas myślałem, ze mi się
    zdaje. A to jest mniej więcej tak: od innych osób wychodzą przypadkiem
    jakieś szczegółby, o których nie powinien wiedzieć nikt poza mną.
    Hipotetyczny przykład, dość zgrubny: gdy ktoś mówi - 'a jak przyjaciel,
    już zdrowy?' to skąd o tym wie, skoro rozmawiałem o tym tylko przez
    telefon lub wysłałem emaila? I nikt tego nie słyszał, kto mógłby to dalej
    przypadkeim powtórzyć.
    Ostatnio zaś pewna osoba powiedziała mi, że przychodzę o tej a o tej do
    pracy i że się spóźniam - ale jak sobie to przemyślałem, to wyszło, że nie
    jest to czas mojego wejścia do biura czy podpisania listy, ale czas
    włączenia komputera, zalogowania się. Po sieci lokalnej łaziłem, ale nie
    wykryłem oczywiście żadnych podglądów czy czegoś podobnego, ale jeśli są,
    to i tak na tym ich zadanie to polega.
    Poza tym spotkało mnie tu wiele innych zdumiewających zbiegów
    okoliczności.

    J.