PracaGrupypl.praca.dyskusjetest dla webmastera › Re: test dla webmastera
    From: "Reksio" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: test dla webmastera
    Date: Wed, 29 Mar 2006 11:30:16 +0200

    > Jest o tym, że piszę test.
    >
    > Na drugi raz - zanim zaczniesz nadinterpretować - dopytaj.

    Ja nie piszę że to _jest_ oferta pracy ! Napisales ze to test rekrutacyjny,
    i oki, niech sie nazywa jak chce.
    Pytales co sadze. Sadze ze brzmi to tak jak proba naciagania a nie test.
    Zapomniales pytania ktore zadales ??
    A moze nie przeczytales ze zrozumieniem mojej wypowiedzi?
    Powtarzam: "Uwaga !!!- nie mowie ze tak jest - mowie jak odebralem ta
    oferte." - tu oferte sprawdzenia testu.
    Moze rzeczywiscie zbyt skomplikowanie to napisalem?

    Natomiast jezeli chcesz uzyskac informacje czy taki test jest miarodajny w
    sensie sprawdzenia umiejetnosci - to pomyliles grupy. Umieszczajac na grupie
    zajmujacej sie "webmasteringiem" uzyskasz pewniejsze informacje. Tutaj sam
    widzisz jak to wyglada.

    Pozdrrr... Reksio