PracaGrupypl.praca.dyskusjete same obowiazki inna pensja:( › Re: te same obowiazki inna pensja:(
  • Data: 2005-03-14 13:49:25
    Temat: Re: te same obowiazki inna pensja:(
    Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Fumfol wrote:

    > Ja nie podelham karcie ja podlegam zwyklemu kodeksowi natomiast pracuje
    > z ludzmi zatrunionymi na karte

    No coz - uklady sie zmienily w zwiazku ze zmiana resortu.
    Najprawdopodobniejszy jest scenariusz, ze przy duzym szumie wszystkim
    zabiora Karte.

    Kolega pracowal w TPSA. Byl jednym z ostatnich pracownikow, ktorym udalo sie
    odejsc na wlasna prosbe z odprawka w wysokosci bodajze polrocznych
    zarobkow.. Uklady sie zmienily i nastepni odchodzac na wlasna prosbe nie
    dostaja nic a przy zwolnieniach to co kodeks - zmienia sie czas i uklady,
    czasem trzeba byc we wlasciwym miejscu we wlasciwym czasie.