PracaGrupypl.praca.dyskusjete same obowiazki inna pensja:( › Re: te same obowiazki inna pensja:(
  • Data: 2005-03-14 13:41:40
    Temat: Re: te same obowiazki inna pensja:(
    Od: Fumfol <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podsumowanie moje:)
    Nie nadaje sie do niezdrowej atmosfery jestem dobrym czlowiekiem ktory
    nie umie zageszczac powietrza, :(
    Nie ma co robic dyskretnego wywiadu a propo zmiany zatrudnienia dyrektor
    tego nie chce jestesmy tani:(
    Aby byc teraz zatrudnionym u nas na karte trzeba byc znajomym dyrektora:(
    Jak z praca to wszyscy wiedza.
    Oczekiwalam czegos innego czy mozna zatrudniac na innych warunkach z
    jasna odpiwdzia bym powalczyla a tak to o co mam krzyczec? skoro moze
    nie mam racji?

    --

    Pzdr - Tomek
    ---